
Edvin Aedma, Merle Karusoo, Jan Rahman ja Piret Saul-Gorodilov
Laul, mis jääb
128-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites 21. raamat sarjast Näidendiraamat
Eesti Draamateater 2014
Raamat on läbi müüdud
Tutvustus
Ainult üksikud sünnivad peale surma – on öelnud Nietzsche. Raimond Valgre on üks nendest. Enne sõda tunti seda kõrtsipillimeest vähe, tema laule ei plaadistatud, kuigi «Muinaslugu muusikas» ja «Sinilind» olid juba loodud. Sõja ajal vene väes aitasid tema laulud meestel ellu jääda, pärast sõda ei tahetud neid mehi ega võidule aidanud laule tunda.
Oli lühike Raimondi laulude buum. «Peagi saabun tagasi su juurde», «Ei suutnud oodata sa mind». Salvestusteni need ei jõudnud. Ja siis keelati Valgre ära. Sellepärast, et ta laulis armastusest, mitte tööst. Keelati ära tango. Keelati ära saksofon. Jäi ainult minoorist mažoori tõlgitud «Saaremaa valss». Ta jõi ennast surnuks. Siis hakkasid tema laulud elama.
Meie lavastus räägib Raimond Valgre ajast ja temast selle aja sees. Ja sellest, kuidas sünnivad laulud, mis jäävad.
Oli lühike Raimondi laulude buum. «Peagi saabun tagasi su juurde», «Ei suutnud oodata sa mind». Salvestusteni need ei jõudnud. Ja siis keelati Valgre ära. Sellepärast, et ta laulis armastusest, mitte tööst. Keelati ära tango. Keelati ära saksofon. Jäi ainult minoorist mažoori tõlgitud «Saaremaa valss». Ta jõi ennast surnuks. Siis hakkasid tema laulud elama.
Meie lavastus räägib Raimond Valgre ajast ja temast selle aja sees. Ja sellest, kuidas sünnivad laulud, mis jäävad.
Kujundanud Kert Lokotar
Kaane kujundanud Herkki-Erich Merila
Fotod Siim Vahur
Mõõdud
140 × 210
mm
ISBN13: 9789949938759